English follows Japanese.

Pool 青山、Parkingと次々にカルチャーの発信源を作り出してきた藤原ヒロシ氏が新たにディレクションするThe Conveniが8/9ついにオープン。コンビニエンスストアをコンセプトとした同ショップは、店内の陳列、商品パッケージ、店舗の大きさ、ユニフォームに至るまで本格的に作り込まれている。通常のコンビニで取り扱われている飲食物に加えてフラグメントのロゴ入りアイテムや、コンビニのロゴ入りアイテム、Neighborhood、WTAPS、Vanquishなどの限定グッズも並ぶとのこと。また、Onlineでの販売も行われるので興味がある方はチェックして頂きたい。

The Conveniにて新作の小物が発売、歯ブラシやコップ、皿、キーチェーンなどを展開。(1/3更新)

 

Fujiwara Hiroshi has opened his new concept store The Conveni in Japan. The store is inspired by convenience store and including snacks,drinks,Japanese magazine, fragments,Neighborhood,WTAPS,Vanquish limited items and more. Check out inside look of the conveni.

The Conveni released new accessories for 2019.(Updates January 2nd)

 

 

Pics Via,Hypebeast